
Presúvanie
Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.

Rozhodovačka
Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.

Množiny: pojmy (stredné)
50 Zadanie
Typicky zaberie: 3 min
Ukážka
zjednotenie

Prienik, zjednotenie (stredné)
28 Zadanie
Typicky zaberie: 6 min
Ukážka
Koľko prvkov obsahuje ?
Prienik, zjednotenie (ťažké)
30 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka

Vennove diagramy (stredné)
34 Zadanie
Typicky zaberie: 6 min
Ukážka

Vennove diagramy (ťažké)
38 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka



Množiny: mix (stredné)
112 Zadanie
Typicky zaberie: 6 min
Ukážka


Množiny: mix (ťažké)
151 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Pre každú množinu platí .množina párnych číselPotenčná množina množiny obsahuje ako svoj prvok.
Morská logika (ľahké)
30 Zadanie
Typicky zaberie: 4 min
Ukážka
V každom z troch miest je najviac jedno zviera.



Morská logika (stredné)
33 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Pre všetky murény platí, že neplávajú doprava.



Logika: mix (stredné)
101 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
ekvivalencia
Logika: mix (ťažké)
121 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Niektorí študenti (S) bývajú na internáte (I).
Priemer a medián (stredné)
42 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Ak poznáme súčet hodnôt a ich počet, môžeme určiť priemer?priemer hodnôt -1, 3, 1Súbor hodnôt má súčet 30 a priemer 6. Koľko hodnôt ho tvorí?
Absolútna a relatívna početnosť (ľahké)
49 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Aká je absolútna početnosť hodnoty „1 oko“ znaku „počet očí“ v danom súbore mimozemšťanov?



Priemer, medián a modus (použitie) (stredné)
30 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Pre ktorý znak môžeme vypočítať aritmetický priemer?Ktorú charakteristiku môžeme určiť pre znak „názov punkovej skupiny“?Aritmetický priemer spočítame ako číslo, ktoré _.
Priemer, medián a modus (použitie) (ťažké)
37 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Ktorý z dvoch súborov má modus znaku „obľúbená punková skupina“ rovný hodnote „Mozartovej parnej vojne“?Pri hodnotách ordinálneho znaku môžeme určiť _.Ktorá charakteristika (ak sa dá spočítať) je vždy jednoznačne určená?
Pexeso
Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.

Množiny: pojmy (stredné)
7 Zadanie
Typicky zaberie: 4 min
Ukážka



Vennove diagramy (ťažké)
5 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka




Logika: pojmy (stredné)
4 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka

Počítanie
Cvičenie, v ktorom píšete odpoveď na klávesnici.

Priemer a medián (ľahké)
23 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Máme 10 hodnôt, ktorých súčet je 50. Aký je ich priemer?priemer hodnôt 24, 28, 23priemer hodnôt 5, 20, 50
Priemer a medián (stredné)
27 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
medián hodnôt 3, -3, 4, 1, 5Máme súbor hodnôt 5, X, 3, 10 a 2. Ich priemer je 4. Určite X.medián hodnôt 58, 65, 63
Vlastnosti aritmetického priemeru (ľahké)
30 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka
Každé z detí v 3.A má o dva viac škrečkov než psov. Priemerný počet škrečkov na dieťa je 3. Priemerný počet psov na dieťa je
.Jožko má doma päť škrečkov a päť mačiek. Priemerná dĺžka mačky aj s chvostom je 80 cm. Jožkove škrečky sú presne desaťkrát kratšie než Jožkove mačky. Priemerná dĺžka Jožkových škrečkov je
cm.Päť Aničkiných spolužiačok chová doma rybičky a korytnačky. Rybičiek má každé dievčatko trikrát viac než korytnačiek. Aritmetický priemer počtov rybičiek je 9. Aritmetický priemer počtov korytnačiek je
.
Slovné úlohy
Klasické precvičovanie slovných úloh s pestrou ponukou zadaní a vysvetľujúcimi textami.

Slovné úlohy na množiny (stredné)
10 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min

Slovné úlohy na množiny (ťažké)
15 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min